Przyłączenie do sieci wodociągowej/kanalizacyjnej
-
złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych wraz z aktem własności lub inny dokument potwierdzający prawo do władania nieruchomością,
-
opracowanie projektu zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWG w Jerzmanowicach,
-
złożenie wniosku o uzgodnienie dokumentacji projektowej w ZWG w Jerzmanowicach w szczególnych przypadkach określonych w warunkach technicznych występuje konieczność zgłoszenia zamierzenia w organie architektonicznym Starostwa Powiatowego,
-
złożenie wniosku ze zgłoszeniem rozpoczęcia budowy przyłącza wodociągowego/kanalizacyjnego, sieci wodociągowej/kanalizacyjnej,
-
odbiór robót przez pracowników ZWG w Jerzmanowicach, spisanie protokołu odbioru robót,
-
złożenie wniosku o zawarcie umowy na dostawę wody odbiór ścieków,
-
dostarczenie przez Inwestora geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
UWAGA!
Od 19 września 2020 r. weszły w życie nowe przepisy prawne, które determinują nowy proces przyłączenia się do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej:
- należy złożyć wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej wraz z planem zabudowy lub szkicem sytuacyjnym na mapie zasadniczej określający usytuowanie przyłącza w stosunku do istniejącej sieci oraz innych obiektów i sieci uzrojenia tereni. Należy także dołączyć akt własności do wglądu.
- po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku wydawane są warunki techniczne wraz z załącznikiem graficznym,
- następnie należy złozyć wniosek o zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych przyłącza wodociągowego bądź kanalizacyjnego, sieci wodociągowej bądź kanalizacyjnej,
- następuje odbiór robót przez pracowników ZWG w Jerzmanowicach, spisanie protokołu odbioru robót,
- należy złożyć wniosek o zawarcie umowy na dostawę wody i odbiór ścieków,
- do 3 miesięcy od daty odbioru należy dostarczyć inwentaryzację powykonawczą.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta
Dokumenty wymagane przy podpisaniu umowy.
Osoby fizyczne:
-
wniosek o zawarcie umowy
-
akt własności lub inny dokument potwierdzający prawo do władania nieruchomością
-
upoważnienie pozostałych współwłaścicieli (w przypadku gdy jest więcej niż jeden właściciel)
-
dowód osobisty
-
protokół zdawczo-odbiorczy z numerem i stanem wodomierza na dzień przekazania podpisany przez stronę zdającą i przejmującą (zależnie od strony sprzedającej i kupującej - budynek może być przejęty z ciągłością stanu wodomierza)
Podmioty gospodarcze:
-
wniosek o zawarcie umowy
-
akt własności lub umowa kupna sprzedaży lub też umowa najmu
-
KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
-
pełnomocnictwo dla osoby załatwiającej sprawę
-
numery NIP i Regon
-
protokół zdawczo-odbiorczy z numerem i stanem wodomierza na dzień przekazania podpisany przez stronę zdającą i przejmującą (zależnie od strony kupującej i sprzedającej - budynek może być też przejęty z ciągłością stanu wodomierza)
Zarządca nieruchomości:
-
umowę o administrowanie i zarządzanie nieruchomością wspólną,
-
uchwałę Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości w sprawie udzielania zarządcy pełnomocnictw do zawierania umów.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta